Poniżej znajdziesz formularz, który pozwoli Nam
zaoszczędzić trochę czasu.
Im dokładniej go wypełnisz, tym szybszą i bardziej precyzyjną wycenę otrzymasz.
Potrzebujesz wskazówek? Sprawdź, czego oczekuję od briefu do bezpłatnej wyceny.
Zamów bezpłatną wycenę
Wycena a brief
Niezmiennie zadziwiają mnie osoby, które proszą o wycenę projektu, nie podając prawie żadnych szczegółów na jego temat. Informacje, które umieszcza się zazwyczaj w przesyłanym copywriterowi, grafikowi, czy agencji briefie, są niezbędne do wyceny zlecenia.
💬 Nie wiesz, co powinien zawierać brief dla copywritera, web designera czy grafika? Sprawdź artykuł, w którym wyjaśniam, jak przygotować brief do wyceny projektu.
Celem ograniczenia liczby pozbawionych konkretów zapytań, w formularzu kontaktowym osadziłam podpowiedzi, które pomogą Ci stworzyć kompletny brief zawierający wszystkie informacje, jakich potrzebuję do dokonania wyceny.
Formularz wydaje Ci się za bardzo szczegółowy? Muszę przyznać, że celowo zaprojektowałam go w ten sposób – im lepiej go wypełnisz, tym szybciej i łatwiej określę dokładny koszt realizacji Twojego projektu.
Pracuję od poniedziałku do piątku od 9 do 15, wtedy też odpowiadam na wiadomości przesyłane na moją skrzynkę. Priorytetowo traktuję propozycje współpracy stałej. Zastrzegam sobie prawo do ignorowania zapytań, które nie zawierają potrzebnych mi informacji.